ПРОДАТ ЧУВЕНИ ЖУТИ КАМИОН „ЦРВЕНЕ БОЈЕ“ ЈКП “МИЛОШ МИТРОВИЋ“ – Како је бачено око 30.000 евра

Камион ФАП, произведен пре 23 године, чија је куповина од стране ЈКП „Милош Митровић“ , у априлу 2016. за око 24.000 евра, од САР „Рајчић“ , изазвала праву буру у јавности Велике Плане, недавно је продат  за 2.200 евра.

Одмах након куповине, од радника ЈКП су у јавност доспеле информације да је у питању „крш“, који је  пре продаје био предвиђен за отпад и који је вишеструко преплаћен,  да камион не ради зато што нико од руководилаца  неће да потпише путну исправност возила,  да је нови директор ЈКП „Милош Митровић“  Небојша Стоиловић захтевао од свог претходника Душана Јанићијевића да обезбеди да купац врати паре и узме камион назад или ће поднети кривичну пријаву,  да је од подношења кривичне пријаве одустао зато што је добио политички налог да то не чини итд.

Извештај који је 4. фебруара ове године, на захтев садашњег вршиоца дужности директора ЈКП „Милош Митровић“ Драгана Божиловића,  доставила стручна служба тог предузећа, упућује на закључак  да је у питању  била штетна куповина, осмишљена не само ради неоснованог богаћења, већ и зарад прикривања трагова криминала.

Камион ФАП 2634  је купљен 20. априла 2016. године и плаћен 2.878.200 динара. Међутим, испоставило се да возило није исправно, па је враћено продавцу на поправку. У записнику о примопредаји, који су у име ЈКП потписали руководилац РЈ Механизација Светомир Тирнанић и шеф возног парка Марјан Радоичић, а у име САР „Рајчић“ Драган Рајчић, стоји да је приликом тестирања утврђено да је неопходно извршити ремонт мењача брзина и кочница.

У кругу комуналног предузећа фамозни ФАП се поново нашао 1. јуна 2016. године. Међутим и након тога  често се кварио, поправке су скупо плаћане, па је више времена био ван употребе него што је коришћен.

Како скупа крпљења нису помогла, нови директор ЈКП „Милош Митровић“, сада већ покојни Небојша Стоиловић,  је у септембру 2018. донео одлуку да се приступи генералном ремонту. Аутомеханичар је утврдио да је, уз низ других крупних поправки, неопходно извршити и дефектажу мотора. А у току радова открио је да се бројеви мотора не слажу. На блоку мотора укуцан је број 8V144-50-615918, док је у саобраћајној дозволи уписан број 441901507911855. Такође, комисија коју је формирао директор предузећа утврдила је да је последња цифра на блоку мотора мењана, тако што је преко седмице укуцана осмица.

Двадесетак дана касније, 19. октобра 2018. директор Стоиловић је о свему писаним путем обавестио Полицијску станицу у Великој Плани.

Због истражног поступка који је поведен, мотор је остао у аутомеханичарској радњи у којој је ремонт започет а каросерија камиона пренета је у круг ЈКП „Милош Митровић“.

На предлог тадашњег в.д. директора Александра Рачића, надзорни одбор ЈКП је 8.октобра 2020. донео одлуку о продаји половних и хаварисаних возила.

На јавној продаји која је окончана 23. октобра прошле године несрећно возило, које је очигледно имало бурну прошлост, продато је за 266.100 динара предузећу „Ауто ремонт“  из Краљева.

-Кад се све сабере, нас је тај несрећни камион коштао око 30.000 евра. Слободно могу да кажем, те паре су бачене. Паре предузећа и паре Општине. Паре грађана Велике Плане.  Главно питање које се  намеће јесте то зашто тестирање возила није, као што је то пракса, извршено пре куповине већ после склапања уговора и преузимања возила  и зашто, након што су утврђени крупни недостаци, исто није враћено ранијем власнику. Тим пре што је возило, како стоји у извештају од 10.октобра 2018. „набављено тек регистровано“, што је морало да побуди сумњу да је возило спремано за договорену „удају“ – каже један од руководилаца у ЈКП „Милош Митровић“, који је замолио да му не наводимо име.

Он тврди да су претходни власници, Рајевићи, камион продали као старо гвожђе.

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *